Obriku (Suislepa) lennuväli
Balti laevastiku merelennuväel oli Eestis kaks tagavaralennuvälja - Järvamaal Nurmsis ja Viljandimaal Obrikul. Tagavaralennuväljal baseerus varulennuvälja komandantuur ning side- ja raadiotehniline teenindusjaoskond. Need olid ühtlasi ka koondamislennuväljadeks, kus olid suured mobilisatsiooni laod.
Obriku (Suislepa) 448. lennuväetehniline komandantuur allus Pihkva oblastis Ostrovis asunud lennuväetehnilise tagamise baasile, mis teenindas Veretje lennuväljal paiknenud 12. üksikut mere-raketilennuväepolku. Obriku lennuvälja hakati rajama 1958. aastal, murukattega lennurada oli 2,7 km pikkune, lennukid hakkasid maanduma 1960. aastal. Vikipeedia andmetel sai Obriku lennuväli hiljem asfaltkatte, aga see ei vasta tõele. Linnak oli lennurajast lääne pool. Obriku lennuvälja juurde kuulus ka kütuseladu Palupera raudteejaamas. Vene vägede lahkumisel olevat Obriku lennuväli üle antud kasutuskõlbulikuna. Hiljem see rüüstati kapitaalselt, tänaseks on säilinud ainult lennujuhtimistorn.